Sajtóanyagok

A sajtóközleményektől a háttéranyagokon át a fizetett PR-cikkekig számos típusa van a sajtó számára készített anyagoknak. Ezek minőségén és időzítésén sok múlik: leginkább az, hogy hányan olvassák el. A sajtónak küldött anyag legyen mindig érdekes, témájában és nyelvezetében igazodjon az adott médium olvasóközönségéhez. Egy fizetett PR cikket is szívesen olvasnak el, ha az hasznos és értékes információkat tartalmaz. Segítünk ügyfelünknek kiválasztani a hírértékű és a vállalat számára fontos üzeneteket jól közvetítő eseményeket, és javaslatot teszünk arra, hogy azt milyen formában adjuk át a sajtónak. A helyi anyagok kiadása mellett lokalizáljuk, a hazai közönség számára is relevánssá tesszük a vállalat külföldi központjából érkező sajtóanyagokat.

Minden ügyfelünk számára összeállítjuk a profiljához és célcsoportjához leginkább illeszkedő sajtólistát. A sajtó részéről érkező interjúfelkéréseket ügyfeleinkkel egyeztetjük, javaslatot teszünk az interjú tartalmára, és megszervezzük az interjút.

 

Összefoglalva:

  • Ügyfélspecifikus sajtólista összeállítása
  • Sajtóanyagok megírása, kiadása
  • Interjúszervezés
  • A megjelenések összegyűjtése, riportálás