Online jelenlét

Akármi is legyen egy termék vagy egy szolgáltatás, a vevők döntő többsége az interneten szerzi meg az első benyomását róla. A másodikat is, a harmadikat is, a tizediket is. Legyen szó infokommunikációs szolgáltatásról, ingatlanról, bioalmáról – akkor is így van ez, és egyre inkább így lesz. Ott kell lenni a weben, hogy ha valaki keres minket, megtaláljon. De úgy is ott kell lenni a weben, hogy ha valaki nem minket, csak hasonló terméket vagy szolgáltatást keres, akkor is megtaláljon. Sőt, ha valaki nem keres minket, akkor mi találjuk meg őt. Egy weboldal várja az érkezőket, egy online marketing kampány pedig megszólítja a webes tér gyanútlan járókelőit. Látszólag két ellentétes attitűd, de valójában egy csapatról van szó. Mint egy hátvéd és egy csatár. Persze bonyolultabb a kép: weboldal, Facebook, LinkedIn, Twitter, online hirdetések, hírlevelek és társaik: ezek a nagyon különböző képességű szerepelők adják ki azt a csapatot, amelyek egy célért küzdenek.

Az online jelenlét eszközei úgy tudják leképezni egy vállalat stratégiáját és az üzleti céljait, ahogy előtte még soha semmilyen eszközrendszer nem tudta. Igen, mindez az Ön vállalatára is igaz. Ez pedig nagyon jó hír!

 

Összefoglalva:

  • Az online lehetőségek ismerete és kihasználása
  • Ami fontos, azt megvalósítjuk, ami felesleges, azt elhagyjuk
  • Korszerűség
  • A vállalati tudásanyag látványos bővítése