PR-stratégia 

Azok közé a kommunikációs szakemberek közé tartozunk, akik úgy gondolják, hogy a kommunikációnak szoros kapcsolatban kell állnia az értékesítéssel. Ez az értékesítés folyamatainak teljes megértését és támogatását jelenti.

Elkészítjük a vállalati üzleti célokhoz igazodó kommunikációs stratégiát, amely igény szerint magába foglalhatja a klasszikus PR-t, a marketingkommunikációt, a közösségi médiában való jelenlétet és az online marketing tevékenységet.

A kommunikációs stratégia elsősorban egy vállalat üzleti stratégiáját támogatja, de túlmutathat a klasszikus értelemben vett üzleti területeken, így hatékony eszköze lehet az általános brand-építésnek, az Employer Brandingnek vagy a vállalat kulcsembereinek vonatkozásában a Personal Brandingnek is.

A kommunikációs stratégiát lebontjuk konkrét akciókra, idő és költségvetés szempontjából is átlátható akciótervet készítünk, az ügyfelünkkel együtt megfogalmazzuk az egyes tevékenységekkel kapcsolatos elvárásokat, így a lehető legnagyobb vezetői kontrollt biztosítjuk a kommunikációs tevékenység felett.

Azonosítjuk a célcsoportokat és a stakeholdereket, és megtaláljuk az ezekhez illeszkedő kommunikációs csatornákat, a hagyományos PR-cikktől a hírlevélig, az ügyfélrendezvénytől a Facebook-csoportig.

A kommunikációs stratégia és akcióterv külföldi piacokra is kiterjedhet: külföldi partnercégeinken keresztül más országok piacairól is naprakész és részletes információ áll rendelkezésünkre, és a kommunikációs tevékenység bármely formáját tudjuk biztosítani a nemzetközi ambíciókkal rendelkező ügyfeleink számára is.

Nagy gyakorlatunk van a nagyobb szervezetek számára megvalósított kommunikációs munkákban, így abban is jártasak vagyunk, hogy hogyan alkalmazzuk az ügyfeleink már kialakult üzleti folyamatait a munkánk során.

 

Összefoglalva:

  • Stratégia, tudatosság, vezetői kontroll
  • Illeszkedés a nagyvállalati sztenderdekhez
  • A sales tevékenység támogatása
  • Kommunikáció külföldi piacokon is
  • Online csatornák szakszerű kezelése