Hírlevelek

A hírlevelek funkciója drasztikusan megváltozott az elmúlt években. A klasszikus hírlevél-tevékenység, amelyet az egyirányú kommunikáció jellemez, sokat veszített a hatékonyságából. Azonban új igények és új lehetőségek jelentkeztek, és így elmondható, hogy a megfelelően működtetett hírlevélrendszer sokoldalú, interaktív és hatékony eszköz lehet egy vállalat vagy intézmény kommunikációjában. A hírlevelekkel a vállalat szolgáltatásai iránt érdeklődő, elkötelezett közönség építhető fel, amely – szintén a hírlevélrendszeren belül – visszajelzéseket is ad véleményéről, igényeiről.

Egy technikai, jogi és kommunikációs szempontból jól felépített, az online marketing egyéb területeivel megfelelően integrált hírlevélrendszer folyamatosan komoly értéket teremt a működtetője számára.

Például a közösségi médiában futó feliratkozásokat gyűjtő kampány hatékony címekkel bővíti az adatbázist, vagy a weboldal látogatóinak viselkedés-elemzése ahhoz ad iránymutatást, hogy mely szolgáltatásokat érdemes támogatni a hírlevéllel.

Sarkalatos pontja a hírlevéltevékenységnek a tartalommenedzsment, amelyben a tervezéstől kezdve a meglévő anyagok szerkesztésén át a komplett szövegírásig tud segíteni az ügynökségünk.

 

Összefoglalva:

  • Integráció az online marketinggel
  • Tartalommenedzsment, tartalom elkészítése
  • Technikai működtetés
  • A hírlevélrendszer lehetőségeinek kihasználása