Médiakapcsolatok

Sajtóközlemények, edukációs cikkek, szakmai vélemények, interjúk – csak néhány példa arra, hogy egy vállalat miként jelenhet meg szerkesztőségi tartalomként a médiában. Szerkesztőségi tartalom – azaz egy portál, egy TV-/rádiócsatorna vagy egy nyomtatott lap szerkesztősége úgy dönt a tartalom hírértéke alapján, hogy megjelenteti egy vállalat vagy intézmény anyagát a felületén. Vagyis nem fizetett hirdetésről van szó.

A média fogadókészségéhez elengedhetetlen, hogy már ismerje az adott vállalatot, és azon belül is konkrét újságírók valamilyen szinten kövessék a vállalat eseményeit, ismerjék a termékeit. Ezt a kapcsolatot teremtjük meg és tartjuk fent ügyfeleink esetében.

Kiterjedt kapcsolatokkal rendelkezünk a magyar médiában, és ügyfeleink üzleti terveit, termékpalettáját, vezetőit megismerve be tudjuk azonosítani azokat a hírügynökségi, általános, üzleti vagy szakmai újságírókat, akik egy vállalat szempontjából relevánsak lehetnek. Felvesszük az újságírókkal és szerkesztőségekkel a kapcsolatot, megismerjük a fogadókészségüket az adott téma iránt, feltérképezzük a megjelenési lehetőségeket, és végső soron kialakítjuk a média és a vállalat élő kapcsolatát. Naprakész médialistákat vezetünk az ügyfeleink számára.

A külföldi piacokon terjeszkedni vágyó magyar ügyfeleinket a nemzetközi partnerhálózatunkon keresztül tudjuk hatékonyan segíteni a médiakapcsolatok kialakításában.

Ha tisztában vagyunk azzal, hogy melyik információ mennyire hírértékű, és hogy mit, milyen formában érdemes tálalni, akkor meg tudjuk találni a szerkesztőségi és a fizetett tartalom helyes arányát, és hatékonyan tudjuk működtetni a vállalat médiakommunikációját.

 

Összefoglalva:

  • Kiterjedt kapcsolatok újságírókkal, szerkesztőségekkel
  • Vállalatspecifikus médialista felépítése
  • Sajtóközlemények hatékony elhelyezése
  • Médiakapcsolatok nemzetközi viszonylatban is
  • Interjúlehetőségek teremtése