Employer Branding

A munkaerőpiac különböző szegmenseiben különböző a kereslet és a kínálat viszonya. Az olyan területeken, ahol szakemberhiány van – és ma Magyarországon a versenyszférában ez szinte minden területre elmondható, kezdve a felsőfokú végzettséget igénylő területektől a szakképzettséget igénylő fizikai munkáig – a munkaadóknak új eszközöket kell alkalmazniuk a számukra értékes munkaerő megszerzésére és megtartására.

Ez folyamatos és módszeres munkát igényel: azonosítani kell a célcsoportokat (a leendő és a meglévő munkavállalókat), tudni kell, hogy kik ők, hol vannak, mit csinálnak (a GDPR követelményeinek megfelelő profilinggal), hogy milyen csatornákon lehet elérni őket és miként lehet hatékony kapcsolatot tartani velük. Meg kell találni azokat az eseményeket, amelyek hiteles hírvivőként szolgálnak. Ezek lehetnek posztok a közösségi médiában, vállalati vagy nyilvános események, letölthető tudásanyagok, de hatékony tud lenni az Employer Branding szempontjából a vezető(k) personal branding-je is.

A jó minőségű munkaerőnek az igényei is magasabbak, de ezek túlmutatnak az anyagi juttatás dimenzióján. Egy vállalat vonzereje és megtartóképessége nagyban függ a munkahelyi kultúra, a jövőbeli kilátások, a szakmai fejlődési lehetőségek terén elért valós eredményektől is, amelyek alakítása, mérése, és kommunikálása az Employer Branding körébe tartozik

Az Employer Branding tevékenységünket a multinacionális vállalatoknál szerzett gyakorlatunkra és a korszerű kommunikációs csatornák kezelésében meglévő képességeinkre alapozzuk – ezeket az értékeket adjuk át megbízóinknak.

 

Összefoglalva:

  • Módszeresség
  • Vezetői kontroll biztosítása
  • Integráció kulcsterületekkel
  • Teljes körű megvalósítás