Helyismeret, nemzetközi háttér, tapasztalat

2001-ben indultunk, a fő területeink mindig is a kommunikáció, a PR, a marketing és az online marketing voltak. Ügyfélkörünkbe hazai és külföldi cégek tartoznak, van köztük kicsi és nagy, családi vállalkozás és multinacionális vállalat, de a versenyszféra szereplői mellett számos non-profit intézmény is ránk bízta kommunikációs tevékenységét. 2007 óta az Action Global Communications hálózatának vagyunk tagja, így nemzetközi projektekben is ügyfeleink segítségére lehetünk.

A húszéves működés sikereinek alapját az ügyfelekkel kialakított hosszú távú, bizalmon alapuló partneri kapcsolat és az egyértelműen lefektetett célok jelentik. Mind a versenyszférában, mind pedig a non-profit intézmények kapcsán kulcsfontosságú, hogy egyértelműen megfogalmazzuk, hogy a marketing- és kommunikációs tevékenység hogyan szolgálja az ügyfelünk hosszú távú stratégiai céljait és rövidtávú célkitűzéseit. Minden esetben törekszünk a tevékenységünk átláthatóságára és megítélhetőségére.

Oláh Csilla

Ügyvezető igazgató, társalapító

 

Közgazdász végzettséggel rendelkezik. 1992-ben kezdte PR-pályafutását, kiemelt területei a szolgáltató cégek és NGO-k kommunikációja, és az employer branding.

Ungvárszki Tamás

Marketing specialista, társalapító

 

Közgazdász végzettséggel rendelkezik. Kiemelt területei a pénzügyi, a technológiai és a kereskedő cégek átfogó marketingje és az online marketing.

 ggggggg