Megalakulásunk óta közel 40 vállalattal, vállalkozással dolgoztunk együtt; örülünk annak, hogy ügyfeleink közül sokan több éven keresztül minket bíztak meg kommunikációs tevékenységük támogatásával.

Ügyfeleink körében magyar és nemzetközi nagyvállalatok, kkv-k, gyártók, szolgáltatók és a non-profit szféra szereplői egyaránt megtalálhatók.
Minden ügyfél más, így a megoldások, szolgáltatások sem sablonosak. Számos iparággal, szervezettel, vállalati kultúrával, problémával és kihívással találkoztunk, és megkerestük az optimális megoldást.

Eddigi szakmai munkánk alapján az alábbi szektorokban rendelkezünk kiemelt jártassággal:

SZOLGÁLTATÓIPAR

IT / TELEKOM

TERMELŐVÁLLALATOK

FMCG

GYÓGYSZERIPAR

INGATLANSZEKTOR

NON-PROFIT SZEKTOR

Széles körű ismeretekkel és kiterjedt kapcsolatrendszerrel rendelkezünk; tapasztalatunk hozzájárul ahhoz, hogy ügyfeleink sikeresebbek legyenek. Nemzetközi hátterünknek és hálózatunknak köszönhetően globális együttműködések során megbízható, a helyi piacot jól ismerő, szakértő partnerekkel dolgozunk együtt.

Munkánk eredményességének legfontosabb mércéje ügyfeleink bizalma és elégedettsége.

Különösen büszkék vagyunk azokra az együttműködésekre, amelyek során alkalmunk nyílt újszerű megközelítéssel és a megszokottól eltérő megoldásokkal hozzájárulnunk ügyfeleink sikeréhez.

100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalkozás, amely a Mio navigációs eszközök forgalmazásával alapozta meg sikerét


Stratégiai cél:
Gyors márkaépítés és piaci terjeszkedés; a lehetséges versenytársak megelőzése

Kommunikációs cél:
Fiatalos, dinamikus, modern márka és image kialakítása a vásárlói célcsoportban; a navigáció, mint új technológia megismertetése a szélesebb nyilvánossággal

Megoldások:
A navigációs eszközök és szoftverek piaca még gyerekcipőben járt, így nem csupán a cég, de maga a terület is ismeretlen volt. A bevezető kampány során integrált kommunikációval támogattuk a cég és a termékek ismertségének növelését: célzott hirdetéseket helyeztünk el a nyomtatott sajtóban, és klasszikus PR-eszközökkel – cég- és termékbemutató anyagok, weboldal felépítése, hírlevelek, sajtóközlemények – értük el a célközönséget.

A későbbiekben kiemelt szerepet kapott a lehetséges vevői körrel való közvetlenebb kommunikáció és a közönségkapcsolatok szervezése: az LCP Systems megjelent a Szigeten; fesztiválbuszt üzemeltettünk a Kapolcsi Fesztiválon és a legforgalmasabb balatoni strandok felett repülőgépről reklámlabdákat szórtunk.

Eredmények:
A cég 5 fővel indult, és csupán néhány év alatt robbanásszerűen növekedett a forgalom, a létszám pedig 60 főre emelkedett. A cég vezetése megértette és elfogadta a kommunikáció szerepét a piacra lépés és terjeszkedés során. A piaci részesedés elérte az 50%-ot, amit a márkaismertség is hatékonyan támogatott.

Ügyviteli megoldásokat fejlesztő és forgalmazó multinacionális nagyvállalat


Stratégiai cél:
Üzleti expanzió; új piacok és B2B döntéshozók elérése, leendő felhasználók ismereteinek bővítése

Kommunikációs cél:
Megőrizni és fejleszteni a márka presztízsét az egyre kiélezettebb versenyhelyzetben

Megoldások:
Több kommunikációs fronton, a PR-eszköztár tudatos, összehangolt alkalmazásával mind a potenciális, mind a meglévő ügyfelek körében pozícionáltuk a vállalatot.

A média munkáját sajtótájékoztatók szervezésével, sajtóközlemények, esettanulmányok készítésével segítettük; hozzájárultunk a lehetséges ügyfelek iparágankénti feltérképezéséhez; konferenciákon, kiállításokon értük el közvetlenül a megcélzott ügyfélkört; a meglévő ügyfélkörrel való kapcsolattartást workshopokkal és hírlevelekkel támogattuk.

Eredmények:
Stabil jelenlét és pozitív megítélés a célpiacon; ennek köszönhetően rendszeres tendermeghívások és helyzeti előny az új piaci lehetőségek során. Többszöri vezetőváltás mellett is éveken át tartó, sikeres együttműködés.

festőművész, zenész; a Balkán Fanatik zenekar egyik alapítója


Különös örömmel vettünk részt Yorgosz festőművészeti alkotóprojektjében. A művész grafikai elemként kortárs zeneszerzők partitúrarészleteit használja a festményeiben. A partitúrák megszerzése és dedikálása érdekében levélben felvettük a kapcsolatot Karlheinz Stockhausen német és Pierre Boulez francia zeneszerzővel; jártunk Pozsonyban Steve Reich koncertjén.

Krakkóban személyesen találkoztunk a lengyel Krzysztof Pendereckivel, és az alkotóprojekt részeként a krakkói zsidó temetőben a rabbi engedélyével Yorgosz lenyomatokat készített a sírkövekről. A teljes lengyelországi látogatásról film készült, amely a Lengyel Intézetben Yorgosz műveiből szervezett kiállításon is vetítésre került.

Együttműködésünk kibővült a 2003-ban induló Balkán Fanatik együttes bevezetésével, koncertjeinek és fellépéseinek szervezésével és első lemezének létrejöttében való közreműködésünkkel.

Integrált nemzetközi olaj- és gázipari társaság; Magyarországon 169 töltőállomást üzemeltet


Stratégiai cél:
Sikeres magyarországi jelenlét, folyamatos fejlődés

Kommunikációs cél:
Márkaépítés és pozícionálás; közvetlenebb kapcsolat kialakítása a vásárlókkal; töltőállomás-partnerekkel való kommunikáció erősítése; CSR-tevékenység kiterjesztése és kommunikálása

Megoldások:
Teljes körű stratégiai kommunikáció, amelynek egyik kiemelt projektje az olvasás népszerűsítését célzó kezdeményezés. Feladatunk volt a projekt felépítése, a tematika kialakítása, nagyköveteinek (Lola és Puskás Péter) felkérése és a velük való folyamatos együttműködés; egyeztetés a könyvadományokban részesülő iskolákkal, az átadáshoz kapcsolódó program szervezése és lebonyolítása, a sajtókapcsolatok menedzselése.

Eredmények:
Harmadik éve tartó, sikeres program, mintegy 30.000 könyv összegyűjtése, könyvadomány eljuttatása 15 iskolába, az iskolákban az olvasást népszerűsítő zenés rendezvény megszervezése összesen közel 4500 általános iskolás számára.